Yorumlar (24) “Müşteri Görüşleri” Oya ve Cem Çubukçuoğlu diyor ki: 02 Ocak 2011, 20:03 (Düzenle) Son altı senede tam üç kere taşındım. Gerçek söylüyorum en az zahmetli olanı Kaya Nakliyat’la yaşadım. O kadar eşyayı nasıl bir kerede, sapasağlam taşıdınız, nasıl yerleştirdiniz valla helal olsun. Her şey için tekrar teşekkürler… Cevapla Muhittin Uğur diyor ki: 17 Şubat 2011, 13:50 (Düzenle) […]
Yorumlar Müşteri Görüşleri” Oya ve Cem Çubukçuoğlu diyor ki: 02 Ocak 2011, 20:03 Son altı senede tam üç kere taşındım. Gerçek söylüyorum en az zahmetli olanı Kaya Nakliyat’la yaşadım. O kadar eşyayı nasıl bir kerede, sapasağlam taşıdınız, nasıl yerleştirdiniz valla helal olsun. Her şey için tekrar teşekkürler… Cevapla Muhittin Uğur diyor ki: 17 Şubat 2011, 13:50 Kaya […]
Son yorumlar