Son altı senede tam üç kere taşındım. Gerçek söylüyorum en az zahmetli olanı Kaya Nakliyat’la yaşadım. O kadar eşyayı nasıl bir kerede, sapasağlam taşıdınız, nasıl yerleştirdiniz valla helal olsun. Her şey için tekrar teşekkürler…
Kaya Nakliyat ekibine teşekkür ederiz. Herşey umduğumuzdan çok daha kolay oldu.
Her şey için teşekkür ederiz. Personel, ambalajlama, montaj her şey çok iyiydi. Hayırlı işler dileriz.
Taşınmanın çok zahmetli bir iş olduğunu düşünerek gözümüzde büyütmüşüz.
Sayenizde her şey yolunda gitti. Elinize ayağınıza sağlık. Teşekkürler, bol kazançlar…
serhat ile seher
mayıs 14 üsküdardan küçükyalıya taşındım sağolsunlar kaya naklyat sunduğu hizmette kusursuzça çalışmalrına hayran kaldımbenim gözümde dğersiz bir eşya bile kayanakliyatın gözüne çok değerliymiş gibi öem veriyorlar en ufak bir hasar eşyama gelmeden doaplarımı söküp srmalarından ve tekrar monte edilmesinden kusursuzca çalışmaları ve başarıların devamını diiyorum iyiki varsınız serhat yaman
Öncelikle insana duyulan saygı ve müşteri memnuniyetini ön planda tutuğunuz için tüm personelinize teşekkür etmek isterim. Taşınan eşyaya değer verip kendi malınız gibi titizce taşımanız bence en dikkate değer şeydi. Çok düşündüğüm ve nasıl olacak diye dert ettiğim taşınma işini hiç olmamış gibi yaptığınız için tekrar teşekkür ederim. Bundan sonraki işlerinizde de başarılar diliyorum.
Son beş yılda 4 kez taşindım her taşıma firmasıyla çalıştıktan sonrası benim için hüsran ve pişmanlık oldu ama ilk kez siz KAYA NAKLİYATta o pişmanlığı ve hüsranı yaşamadım. böyle bir müşteri memnuniyetini ilke edinmiş taşıma firmasıyla karşılaştığım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum.Herkese İçtenliğimle tavsiye ediyorum…KAYA NAKLİYAT ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN.
kamu çalışanıyım görevim gereği 2 yılda tam 4 kez taşınmak zorunda kaldım ve her seferinde anlaştığımız fiyatta ikinci bir pazarlık yapıyorlardı ve taşınacağım zaman uykularım kaçıyordu vekabuslar görüyordum taki KAYA NAKLİYAT la tanışana kadar ve şaşırdım ikinci bir pazarlık yapılmadı ALLAH RAZI olsun yöneticisinden vepersonellerinden bir titizlikle çalışmalarına hayran kaldım bir çırpıda evimi alıpve gideceğim yere taşıdılar ALLAHRAZI olsun ve tüm dostlarıma çevremdeki insanlarıma ve akrabalarıma ilk defa ciddi bir firmayla tanıştım KAYA NAKLİYAT çalışmalarından başarılar dilerim iyiki varsınız
Kaya Nakliyat ekibine teşekkür ederiz. Herşey umduğumuzdan çok daha kolay oldu çalışmalarından başarılar dilerim
hülya 2 yılda 3 kez taşınmak zorunda kaldım ev sahibiyle anlasamazlıktan dolayı son taşıdığım ata2den 2 sokak ötesine her seferinde taşındığım firmalarla eşyalarımı hasat ediyolardı.o yüzden taşınmaktan korkuyodum taki kaya nakliyatla tanısana kadar.adamlar gelip mobilyalarımı ve dolaplarımı söküp ve sardılar.adamlar işinde profosyonel ki allah razı olsun hiç bir eşyama en ufak bir zara gelmedi adamlar zamanında çalışıyo ve kaya yöneticisine teşekkür ederim böyle bir profonosyonel ekibi kurduğu için; ve gönül rahatıyla tüm arkadaşlarıma tavsiye edebilirim.başarıların devamını dilerrm.
kaya naklıyat gercekten işini severek yapan profosyonel olarak iş yapmayı amac edinen bir fırma güvenle ve huzurla taşımacılık işlerınızı kaya naklıyatla yapabılırsınız emın olun ben çok memnun kaldım
30 yıldan beri istanbulda ikamet etmekteyim her 2 yılda 1 tasınmak zorunda kalıyorum her seferinde esyalarım hasat oluyordu bu sefer sanşlıydım kaya nakliyatla tanıstım esyalarımı ve dolaplarımı düzgun 1 sekılde toplayıp sarmalarına hayran kaldım bak hanım dedim bu sefer nakliyecimizi budum allah kaya nakliyattan razı olsun.
özellikle kaya nakliyat çok çok teşekkür ederim. istanbuldan adapazar kara suya evimi taşıdılar böyle kaliteli hizmet ilk defa taşıma sökterinde gördüm teşkkürler kaya nakliyat…
Şirketinizi 7 firma arasından seçtim.Her konuda arkadaşlardan ve müdüründen çok memnun kaldım.İnşallah ileriki günlerde tekrar çalışmak dilegi ile tüm arkadaşlara Teşekkürler.
Şirketinize ve ekibinize çok teşekkür ederim.Hiç bir eşyama ve evime zarar gelmeden taşındım.Çok memnun kaldım
Çok memnun kaldık.Taşıycı elemanlarda saygılı ve terbiyeli kişilerdi.Her şey için çok teşekkür ediyoruz.Bir dahaki taşıma işlerimizi sizlerle yapmayı düşünüyoruz.Hiç bir şeyimiz zayi olmadan geldi.Tekrar teşekkürler.
Memnun kaldım aynı ekibi bir daha beklerim. Özellikle düzenli ve çabuk bitirmelerinden memnun kaldım. Teşekkürler
Tüm ekibe özverili çalışmasından dolayı tek tek teşekkür ederiz.her şey gayet usulüne uygun ve düzgün bir şekilde yapıldı.profesyonel çalışma.
Taşımada başlangıçtan son montajına ve teslimine kadar yapılan işlemlerden ve davranışlardan son derece memnunum. Özellikle verdiği aşırı özveri ve beceriden ve yaptığı iş takibinden dolayı muzaffer kaya ya sonsuz teşekkür ederim. Tekrar çalışmak dileğiyle.