Yorumlar Müşteri Görüşleri” Oya ve Cem Çubukçuoğlu diyor ki: 02 Ocak 2011, 20:03 Son altı senede tam üç kere taşındım. Gerçek söylüyorum en az zahmetli olanı Kaya Nakliyat’la yaşadım. O kadar eşyayı nasıl bir kerede, sapasağlam taşıdınız, nasıl yerleştirdiniz valla helal olsun. Her şey için tekrar teşekkürler… Cevapla Muhittin Uğur diyor ki: 17 Şubat 2011, 13:50 Kaya […]
Muhtemelen evden eve nakliyat hizmeti almayı düşünen kişilerin soracağı ilk soru “ ne kadar tutar” sorusudur. Taşımanın ücreti kolay bir soru değildir. Evden eve nakliyat fiyatları sayfamızdaki konular, taşımanın finansal yönünü iyi anlamanız için size yardımcı olabilir. Nakliyat fiyatları ile ilgili daha detaylı bilgi için iletişim bölümünden bizimle iletişime geçin. Size en iyi hizmeti en […]
Son yorumlar